niedziela, 4 sierpnia 2013

Wielki powrót!

Są wakacje, co prawda już połowa za nami, ale cóż chciałam od dłuższego czasu tu wrócić tylko nie mogłam się jakoś zebrać. Z tego, że zaczęłam pisać pamiętnik, będę miała ułatwione pisanie, ponieważ będę pisać mniej więcej tak jak w pamiętniku. U mnie dużo się zmieniło, ale o tym nie chce opowiadać :)

Od teraz:

  • Będzie, więcej MOICH zdjęć
  • Pod każdym postem będzie cytat na dany dzień, w zależności od humoru
  • Co tydzień, chyba w soboty będę promować blogi
  • I będę robić przegląd komentarzy, a potem będę odwiedzać blogi osób komentujących!
Zapraszam do ponownego czytania! :)


            Szczęście to nie tylko uśmiech na twarzy. Szczęście to Radość widziana w oczach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, i za każde dodanie do obserwowanych! To mnie bardzo motywuje! ♥