czwartek, 8 sierpnia 2013

Hejterzy

Wszędzie, gdzie się nie spojrzy roi się od hejterów. Na przykład tu na blogu, albo na ask'u. Moim zdaniem są to ludzie, którzy nie maja swojego życia, wtrącają się w czyjeś, bo myślą, że co? że są lepsi? Pocisną ci i zabłysną swoją inteligencją? wcale tak nie jest, oni są żałośni. A co jak ktoś ma słabą psychikę? Ma myśli samobójcze? A tu od razu na ask'u ktoś jej napisz "idź się potnij, jesteś żałosna"? Co wtedy, taka osoba może się przecież załamać, też sama miałam takie sytuacje na ask'u ktoś mnie ciągle hejtował, że mam włosy jak szczota, że moja Mama urodziła szmatę, że jestem po*ebana i takie tam, a ja sama, też mam słabą psychikę, tak się tylko mówi, że "cię to nie rusza", a tak naprawdę jest inaczej, dusisz to w sobie i pomału zaczynasz tracić wiarę w to czy są jeszcze normalni ludzie na tym świecie. Jeśli ktoś chce nam powiedzieć, co się mu w nas nie podoba, to niech powie nam to prosto w oczy, a nie obraża nas publicznie. Krytykują nas, a sami pewnie nie są lepsi, takie jest moje zdanie.

A wy co myślicie o hejterach?



7 komentarzy:

  1. Jak to mówią hejter w necie pizda w świecie. Ja na moim blogu i asku mam bardzo BARDZO dużo hejtów ponieważ coś osiągnęłam. Jeżeli ty masz dużo oglądalności na blogu to też są hejty bo oni nie mają sławy (na swój sposób) i po prostu ci zazdroszczą abyś nie wytrzymała i się poddałam. Ale... inny, tak zwani hejter czekają na twój upadek, nie daj im tej satysfakcji. Nie wiedzą że się nie poddasz i wkońcu dojdze do nich że przegrali, chociaż oni nigdy nie przyjmują wiadomości tej wiadomości.

    To się napisałam <3 DZIĘKUJĘ ;*
    Obserwujemy? Ja się odwdzięczam!!!!!
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. aa, nie ma się czym przejmować, ludzie hejtują bo nie mają swojego życia albo czegoś Ci zazdroszczą. tekst na pierwszym obrazku 100% prawdziwy

    http://olencjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się ze wszystkim co tutaj napisałaś :) u nas to jakoś tak szczególnie tak dużo hejtów jest :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie!
    Obserwujemy?

    reemixer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Praktycznie na każdym kroku spotykamy się z hejtowaniem, to nie jest tylko internetowy problem.

    http://man-in-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, i za każde dodanie do obserwowanych! To mnie bardzo motywuje! ♥