niedziela, 13 stycznia 2013

Po festynie..

Elo! :)
Jestem baaardzo zmęczona! :(
Dzisiaj jak już wiecie byłam na festynie WOŚP większość czasu spędziłam na oglądaniu meczy oraz zbieraniu pieniędzy i przyklejaniu serduszek :D
Koleżanki mnie tak oblepiły, że teraz co się ruszę to mi coś odlatuje :D hehe ;pp
Jednym minusem było to że musiałam oglądać jednego chłopaka..
Pisaliśmy duuuużo czasu, spotykaliśmy się i wgl a dzisiaj to nawet "cześć" mi nie powiedział.. żałosne! :/
Ale tak ogólnie było bosko! :D
Dużo śmiechu, gadania itd.. ;D
Jak fajnie że jutro nie idziemy do szkoły..

Czytając parę komentarzy z poprzedniej notki zauważyłam że zostałam nominowana do "Liebster Award"
Cieszy mnie to bardzo :D Ale dzisiaj raczej nie dam rady odpowiedzieć na tych 11 pytań i nominować 11 blogów, bo jestem zmęczona ;/

To na tyle dzisiaj!  
Jutro pojawi się pierwsza tematyczna notka! :)
Do zobaczenia! :D

Moje zdjęcie z wczoraj :D MASAKRA! :D



4 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, i za każde dodanie do obserwowanych! To mnie bardzo motywuje! ♥