piątek, 11 stycznia 2013

Moje Zainteresowania!

Jak juz wiecie, moją pasją są zwierzęta :)
Nie wyobrażam sobie życia bez nic..
W przyszłości chce, dążyć do tego żeby zostać weterynarzem..
Wiem że to trudny zawód, ale Ja chce robić to co kocham. !
Moją pasją jest też jazda konna <3 no i oczywiście konie ; p
Lubie również rysować.. rysuje przede wszystkim zwierzęta. ; )
Ja kocham nie tylko zwierzęta 'domowe', ale również leśne..
Razem z bratem i z tatą chodzę co tydzień do lasu, robić zdjęcia, oraz zbierać zrzuty. ;D
Lubie też czytać, książki naukowe o np. anatomii zwierząt, lub tez takie przygodówki o np. psach, koniach ;)

Zwierzęta są moją pasją i moim życiem ! <33

To chyba tyle o moich zainteresowaniach. ;)

Bajoo.. ! ;))


Macie tu zlepke. ;D


4 komentarze:

  1. Dobry blog, fajne masz zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetne!
    Zaobserwowałam twój blog
    Zapraszam na swojego i jeśli ci się spodoba zaobserwuj
    http://willbefineee.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo bardzo miło! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, i za każde dodanie do obserwowanych! To mnie bardzo motywuje! ♥