sobota, 12 stycznia 2013

Jeden z moich psów ^^



Dzień dobry wszystkim! :)
Dzisiaj będzie notka o moim psie :)
Zaczynamy! :D

  1. Imię: Axa
  2. wiek: 4 lata :)
  3. Data urodzenia: 24.12.2008 <3 wigilia!
  4. Rasa: syberian husky
  5. pleć: suka ^^
  6. Ogólnie:
    Axa jest baaaaardzo energicznym psem ; p
    Kocha się bawić i zaczynać :D
    Lubi też uciekać do lasu ;/
    Sama otwiera sobie drzwi, bramę i co tam popadnie.
    Kocha jeździć samochodem :D heheh ;p
    Uwielbia (jak każdy pies) biegać i robić podkopy...
Każdy przed jej zakupem mówił nam, że to jest nie mądry pies, że nie szczeka tylko wyje..
Tak, to prawda nie szczeka, ale za to pięknie wyje do księżyca! :D
ale z tym, że to jest nie mądry pies to nie prawda!!
Powiedziałabym nawet że czasem ona jest mądrzejsza od człowieka!
Kocham ją i uważam ją za bardzo mądrą suczką :)


Macie jakieś pytania odnośnie tej rasy? Pytajcie! :)





Ulubione zajecie ; p
Synek Axy <3

6 komentarzy:

  1. Jakie słodkości!!!!! ♥

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny piesek! :) Ja też mam psa ale rasy nowofunland! :> Mój też uwielbia wykopywać dziury! Tyle, że on wykopuje dziury pod krzaczkami na naszym ogródku a potem je krzaki manifestuje ;/ xD

    Ładny blog! Obserwuję!:)

    http://ohayo-u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh :D zawsze chciałam miec nowofunlanda! ^^ :D

    Dziękuje! :)
    Ja równiez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny piesiooooooooooo!

    Zapraszam Cię do mnie DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  5. Woww...I love siberian huskies! They're one if my favorite dogs! Yours is so beautiful! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, i za każde dodanie do obserwowanych! To mnie bardzo motywuje! ♥