sobota, 12 stycznia 2013

Zeszyt :D

Cześć! :)
Dzisiaj wzięłam się za zrobienie zeszytu na 2013 rok :D
Będę zapisywać w nim moje postanowienia, to co chce zrobić na blogu i wieeele innych ;P
Zrobiłam już pierwszą stronę :D i pomysły na notki, tu na bloga ;P
Jest ich aż 12 :D Ale jakie, to dowiecie się nie długo..

Juhuł :D jutro już festyn WOŚP! nie mogę się doczekać :D

Bajoo! :D


Kto jutro idzie też na festyn? :D


Okładka zeszytu :D



Kto jest, lub chciałbym być wolontariuszem? :)



Lubie takie kolorowe pierdoły :D

6 komentarzy:

  1. Za świetną robotę na blogu nominuję cię do Liebster Award.
    Szczegóły na moim blogu: www.kamera-akcja-talent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog :D ja miałam być wolontariuszem ale niestety jestem chora więc nie wypaliło
    zapraszam do mnie
    www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;]
      Uu.. szkoda ;/
      Ja w jakimś sensie byłam :D

      Usuń
  4. ładny rysunek :))
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, i za każde dodanie do obserwowanych! To mnie bardzo motywuje! ♥