sobota, 25 sierpnia 2012

Telefon!

Hej :)
Dzisiaj jak zawsze byłam u moniki ;) Obcinaliśmy Nasadcce grzywę i ogon :d yeeach! muszę się wam pochwalić że nawet ładnie nam to wyszło, zdjęć nie ma bo aparatu  nie wzięłam ;(
Pod wieczór jeździliśmy na rolkach, a ja taka bez Mózgowa zostawiłam telefon na rowerze i poszłam z Moniką na rolki. Po 10 minutach przychodzę, a tam nie ma telefonu. Szukam wszędzie, no i nie ma nigdzie, pojechałam do domu szukam w pokoju NIE MA, dzwonie do moniki że ma iść zobaczyć tam za swój dom ( było ciemno jak go zgubiłam) po chwili dzwoni że jest.! Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam! Jutro po niego pojadę :D Pechowy ten dziień był :) teraz idę się kąpać i na telewizor :D

P.s w notce "Nudno" napisałam że pojadę do pana co ma konia, ale jednak nie pojechałam bo tata szedł do pracy ;/ ale mam dobrą wiadomość jutro jadę!! :D juhhhuł :P

Od dzisiaj będę dodawać parę inspiracji, który przypadną mi do gustu, mam nadzieje że wam również się spodobają! :)
Dozobaczyssska :*



                                    INSPIRACJE!

















Okulary! <3





















2 komentarze:

  1. Fajne inspiracje ! : ) ♥
    Możesz prosze wyłączyć weryfikacje obrazkową ??
    Błagam ...to strasznie denerwujące : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Przepraszam, ale ja nawet nie wiedziałam że mam ją włączoną ;) Ale już wyłączyłam :D

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, i za każde dodanie do obserwowanych! To mnie bardzo motywuje! ♥