czwartek, 23 sierpnia 2012

Pomysły na posty!

Helllo! :)
W tym poście, przedstawię moje pomysły na następne posty :) No więc zaczynam ;p

  • "Moje Zwierzaki"- mieszkam na wsi więc jest ich dużo :)
  • "Ja i Moja przyjaciółka"- czyli dokładniej o nas :)
  • "Moje codzienne obowiązki"-  czyli to co robię w każdy dzień :)
  • "Zdrada mojej byłej przyjaciółki"- czyli co zrobiła moja druga przyjaciółka, która już nią nie jest! ;(
  • "Top 5 najlepszych blogów"- ale to trochę później :P



I teraz pytanie do was, który pomysł podoba wam się najbardziej? Ten post który będzie miał najwięcej głosów będzie napisany jako pierwszy! Zapraszam do głosowania :)

A oto i jeden z moich piesków John :)

5 komentarzy:

  1. Ale słodki piesek:)Super blog:)
    Ja jestem za tym abyś najpier zrobiła posta Top 5 najlepszych blogów albo moja przyjaciółka:) Wszystkie pomysły super:)
    Obserwujemy?
    http://kingolek-mojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanko.Jak można Cię dodać do obserwatorów?

      Usuń
    2. Dzięki!
      Obserwujemy, obserwujemy :)

      Przedtem nie było można bo nie ustawiłam, ale teraz już można, więc zapraszam do obserwowania!

      Usuń
  2. wszystkie pomysły świetne ale chyba naj to zwierzaki i codzienne obowiązki
    Obserwuje i liczę na to samo ;3
    life-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, i za każde dodanie do obserwowanych! To mnie bardzo motywuje! ♥