środa, 22 sierpnia 2012

Pierwsza Oficjalna notka! Łuhułł :D


Heei :)

Dzisiaj przed 9 rano obudziła mnie burza ;/ A miałam taki bardzo fajny sen :) Dzisiaj ten dzień jest taki nudny, może dlatego że moja przyjaciółka pojechała na zakupy i nie mam co robić. Z nudów zaczęłam sprzątać  w pokoju :)  Teraz siedzę sobie przed laptopem i na razie nie zanosi się na to żebym miała z przed niego wychodzić.. no ale cóż obowiązki wzywają :D  Baay :)




A teraz tak z ciekawości lubicie nosić bransoletki?

4 komentarze:

  1. Ja lubię ale nigdy nie mogę trafić na takie w moim guście więc mam chyba ze 2 :) Napisz w następnym poście kto cię tak zainspirował! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobają te na tych zdjęciach, ale nie mogę ich nigdzie znaleźc :(
      Okey napiszę i dzięki za pomysł! ;*

      Usuń
  2. Luuubię najbardziej te z charmsami ;d czy jakoś tak!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię :)Widzę że też dopiero zaczynasz blogować :) No to powodzenia! :D

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, i za każde dodanie do obserwowanych! To mnie bardzo motywuje! ♥