piątek, 24 sierpnia 2012

Nudnoo! :(

Podsumowanie dnia: Buuuu! Nuda! :(

Dzisiaj nie spotkałam się z Moniką, bo nie miała czasu. Ale i tak i tak się nie nudziłam bo musiałam pomagać mamie robić konfitury :) Dzisiaj miałam taką ochotę pojeździć na rolkach, ale nie miałam z kim ;( Jutro mozę pojadę do pana, co ma konie, więc pojeżdżę sobie trochę :D Dodam zdjęcia, bo on ma tam tyle zwierząt ze szok! :) Dowiedziałam się przed chwilą że jego syn znalazł w lesie 2 pieski szczelnie zamknięte w worku, no ale przegryzły go jakoś i się wydostały! Teraz są w dobrych rękach, ale nadal szukają domu :) Brzydzę się takim czymś, nie na widzę ludzi którzy wyrządzają krzywdę zwierzętą!!

Ps. ja lecę na Sopot :D Bayoo :*



a tu tak do tematu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz, i za każde dodanie do obserwowanych! To mnie bardzo motywuje! ♥